Beurs zonder beursstands

Project/resultaat

Zaken doen op jouw eigen stuk beursvloer. Dat is kort gezegd de formule van Zakenvloer 050. Elke deelnemende ondernemer beschikt over een groot vloerkleed met daarop het eigen logo. Het gaat hierbij niet om groot en indrukwekkend, maar om authentiek en benaderbaar. Op dit vloerkleed gaan bezoekers in gesprek met de ondernemer, vaak op één van de bijgeleverde beurskrukjes. Alle deelnemers hebben – ongeacht de grootte van hun bedrijf – dezelfde ruimte op de beursvloer.

Tijdens Zakenvloer 050 is in 2013 ook de Social Media Award 050 uitgereikt aan het beste idee / concept waarbij op slimme wijze gebruik is gemaakt van Social Media. Juryleden Jeanet Bathoorn (schrijfster van de boeken ‘Get Social en Get Social in Business’), Ron van Gent (directeur MKB Noord) en Gilbert Sewnandan (projectleider Nieuw Media gemeente Groningen) hebben Marlou Volkerink van Follow Fashion als winnares van het jaar uitgeroepen.

Recente niquell evenementen en projecten