Bijzondere tijden biedt ruimte voor online en hybride events

In maart werd er zoals bij iedereen even heel hard aan de noodrem getrokken. Ook bij ons bedrijf, Niquell, gingen we van een bomvolle agenda naar een agenda die ineens helemaal leeg was. Wel hadden we het de eerste weken heel erg druk met het annuleren en het verzetten van allerlei afspraken. Alles wat op dat moment rondom evenementen en projecten liep moest verschoven worden. Maar waar naar toe… En wanneer zou het weer kunnen?

Eerst gingen we op ontdekkingstocht op het gebied van videobellen en dat was nog best een uitdaging. Iedereen maakt gebruik van een ander systeem en heeft andere voorkeuren. Er is niet een systeem dat wij niet gebruikt hebben. Een afspraak in joggingbroek met Spaanse pantoffels eronder, maar dat hinderde niet… niemand zag je immers.                                                                                        Foto: Kim Stellingwerf

En wat verveeld het snel. We gingen elkaar als collega’s enorm missen. De dynamiek die we altijd hebben met onze opdrachtgevers verdween en wat misten wij de energie van het persoonlijke contact. Dus we moesten op zoek naar nieuwe energie, iets waar we weer gelukkig van kunnen worden, maar waar onze opdrachtgevers ook weer blij van worden. Want we hebben natuurlijk een mooi bedrijf dat niet kan bestaan zonder opdrachtgevers en inkomsten.

Gelukkig hebben we in de 10 jaar dat we bestaan een goede relatie opgebouwd met onze opdrachtgevers. Per opdrachtgever en evenement zijn we gaan kijken welke mogelijkheden er waren om het door te laten gaan in aangepaste vorm en/of we het evenement moesten gaan verzetten. Dit bracht ons bij het organiseren van online events.

Om ons heen schakelden bedrijven over naar online webinars en meetings, maar wij bleven bij veel van deze online events de dynamiek en energie missen. Door te sparren met opdrachtgevers en zelf ervaringen op te doen, hebben we inmiddels na een lange zoektocht een online vorm gevonden die bij ons en onze opdrachtgevers past.

Een event dat online maar ook deels online aangeboden kan worden. Dit betekent dat je event altijd door kan gaan en aangepast kan worden aan de regels die op dat moment gelden. Concreet betekent dit dat er een maximaal aantal mensen het event live kunnen bijwonen en anderen kunnen het event online volgen. En net als live kan er hybride ook alles georganiseerd worden, zoals een lezing, een workshop en volop interactie tussen bezoekers, standhouders en workshopgevers. Je wordt ‘persoonlijk’ welkom geheten en ontvangen in de lobby en dit alles in de huisstijl van de opdrachtgever of de organiserende partij.

Omdat we de mogelijkheden met iedereen die dit interessant vindt willen delen organiseren we op 20 augustus van 15.00 – 17.00 uur een showcase gekoppeld aan interessante marketing- en communicatie thema’s. Nieuwsgierig geworden? Meld je hieronder aan voor de showcase.

Aanmelden

We zullen deze persoon 1x per mail uitnodigen.

Geïnspireerd geraakt?
Neem contact op

Geïnspireerd geraakt?
Neem contact op

Maak een afspraak!

we nemen z.s.m. contact met je op

Aanmelden

showcase online events



Ken je iemand in jouw netwerk voor wie dit ook interessant is? Laat zijn/haar mailadres achter en wij nodigen hem/haar eenmalig uit voor ons online event.