FAQ / Veelgestelde vragen

  • Algemeen

Als je optimaal van jouw evenement wilt genieten, raden wij dit zeker aan. Wij willen vooral dat jij je kunt focussen op de leuke kanten van het organiseren van een evenement. Met onze ervaring hoef jij je geen zorgen te maken over bijvoorbeeld welke leverancier of locatie perfect zou zijn, want wij zijn hier al mee bekend. Wij zorgen ervoor dat alles soepel verloopt van begin tot eind!

Ieder evenement is totaal anders en dat is dan ook het allermooiste aan ons vak! Het is dus écht maatwerk, waardoor wij geen exacte prijs kunnen geven. 

Wil je wat hulp bij het organiseren van een evenement of wil je dat wij alles onder handen nemen? Alles is mogelijk! We brengen graag een offerte uit om die vervolgens uitgebreid met je door te nemen. 

Wij raden zelf zes tot twaalf maanden aan om alle wensen werkelijkheid te laten worden. Een evenement organiseren in een korter tijdsbestek lukt ons ook, want we noemen ons niet voor niets ‘organisatietalenten‘.

Beperkte middelen en materialen? Daar gaan wij ook creatief mee om. Het lukt altijd!

Tuurlijk! Het maakt niet uit wat je wensen zijn, het lukt ons, met een team van vaste leveranciers, altijd! 

  • Niquell

Niquell kenmerkt zich door creatief om te gaan met evenementen. Daarnaast zijn wij enthousiast en is het een passie om mensen te helpen bij het creëren van mooie momenten wij energie en inspiratie uit kunnen halen. We mogen dan ook met trost zeggen dat wij de partij zijn die de klant helpt om mooie momenten mogelijk te maken. Uiteraard zorgen wij er ook voor dat alles op het juiste moment op de juiste plek valt.

Na jouw opdracht stellen we een projectgroep samen met onze organisatietalenten en jouw (vak)experts. We werken gezamenlijk aan de uitwerking, sturen bij waar nodig en bespreken periodiek het werkdocument dat later ons draaiboek vormt. Het eindresultaat? Een evenement dat naadloos aansluit op jouw wensen en eisen, resulterend in onvergetelijke momenten. Jouw geluk? Kunnen genieten van alle momenten, want wij zijn diegene die bijspringen als de situatie erom vraagt.

In het begintraject zullen jullie voornamelijk contact hebben met Monique, senior organisatietalent. Daarna, als er een duidelijk plan op tafel ligt, wordt Myrthe, ook senior organisatietalent, het aanspreekpunt.

Mocht je naar ons kantoor bellen bestaat er een grote kans dat je één van de andere (junior) organisatietalenten aan de telefoon krijgt. Zij ondersteunen Monique en Myrthe en zijn op de hoogte van jouw evenement

We organiseren veel mooie momenten, maar geen bruiloften en partijen. We richten ons namelijk op de zakelijke markt. 

Niquell is afgeleid van Monique, de oprichtster van Niquell. Het zijn namelijk de laatste letters van haar naam en daarnaast staat Niquel in het Frans voor het  Nikkel. Dat is het enige metaal dat verbinding kan maken met andere metalen. En zo zien wij onszelf ook, want wij verbinden!

Sinds 2010 organiseren wij met veel passie én plezier de meest uiteenlopende evenementen. Inmiddels loopt de teller al over de 600 evenementen en daar zijn wij ontzettend trots op!

Ieder evenement is totaal anders en dat is dan ook het allermooiste aan ons vak! Het is dus écht maatwerk, waardoor wij geen exacte prijs kunnen geven. 

Wil je wat hulp bij het organiseren van een evenement of wil je dat wij alles onder handen nemen? Alles is mogelijk! We brengen graag een offerte uit om die vervolgens uitgebreid met je door te nemen. 

In het verleden hebben diverse hbo- en mbo-stagiair(e)s van verschillende opleidingen stage gelopen bij Niquell. 

Lijkt het jou leuk om de theorie in de praktijk te bregen en een evenement van A tot Z te organiseren bij ons? Stuur jouw motivatie inclusief cv naar info@niquell.nl en wie weet nodigen wij jou uit voor een kennismakingsgesprek. 

  • Online en hybride evenementen

Ja zeker! Toen corona opdook zijn wij een andere weg in geslagen om onze liefde voor evenementen organiseren toch te kunnen doorzetten. We hebben namelijk ons eigen online evenementenplatform MEEPLE. We hebben al talloze online en hybride evenementen mogen organiseren voor diverse (internationale) opdrachtgevers.

Een online event is extreem duurzaam ten opzichte van een live event. Iedere deelnemer kan namelijk zonder het huis te verlaten deelnemen aan het event. Op deze manier wordt jouw event een stuk duurzamer. Ook scheelt het heel veel tijd, omdat er minder verplaatsingen en files ontstaan.

Online events zijn niet meer tijd- en plaatsgebonden waardoor jouw event veel toegankelijker wordt met als gevolg een veel groter bereik.

MEEPLE kan u het best vergelijken met de digitale versie van een echte, fysieke evenementenlocatie, maar dan wel eentje met een enorme meerwaarde! 

Geïnspireerd geraakt?
Neem contact op

Geïnspireerd geraakt?
Neem contact op

Maak een afspraak!

we nemen z.s.m. contact met je op

Aanmelden

(Gratis) Demo MEEPLE